شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد خرج تفریحات در مملکت ترکیه چقدر است . ما در این نوشتار کوشش داریم شما را با خرج های استفاده از تفریحات این مملکت بیشتر آشنا کنیم . در پیوسته با ما به اتفاق باشید .

هزینه سفر به ترکیه
 
در آغاز باید گفت ترکیه کشوری سرشار از تفریح و سرگرمی است که مطمئنا در سفرتان به یگانه از شهر های آن برای راز زدن به کل ی این تفریحات وقت مختصر می آورید . اگر در سفرتان به تعقیب تفریح در تعطیلات و لذت بردن از سفر در کناره عزیزانتان است ترکیه گزینش مناسبی می باشد . تفریحات و دیدنی ها در ترکیه هزینه های سنگینی ندارد.
 

غواصی در دریای مدیترانه

میتوانید از غواصی و یا قایق رانی درآب های زلال مدیترانه در آنتالیا و آلانیا لذت ببرید. دراین شهر های قشنگ و ساحلی میتوانید در کنار مربی غواصی به تماشای طبیعت آب های مدیترانه بپردازید . این تفریح برای شما هزینه زیادی ندارد خرج غواصی در ترکیه از 200 لیر تا 250 لیر متغیر است و در شهرهای مختلف با پروا به امکانات و سواحل و زمان سفر کمی متفاوت میباشد. . غواصی در شبه جزیره گالیپولی در نزدیکی استانبول نیز زیاد هیجان انگیز است .

 
 

رافتینگ در آنتالیا

تور رافتینگ  ، این تور جذاب و مهیج نیز در شهرهای ترکیه همانند آنتالیا و آلانیا و در ضمن استانبول برگزار میشود . قایق رانی در رودخانه های خروشان از تفریحاتی است که حتما باید تجربه کنید .اگر علاقه مند به پارو زدن و قایق سواری در وسط طبیعت زیبای آبشار های آنتالیا هستید توصیه میکنیم این تفریح را از دست ندهید .

 
تور رافتینگ در آنتالیا به دو چهره برگزار میشود. تور رافتینگ که از 150 لیر تا 200 لیر می باشد و نوع سایر آن تور رافتینگ که پر انرژی تر است و از طریق ها و دره های باریک تر و رودخانه های پرخروش تر گذر می کنند که از 200 لیر الی 250 لیر متغیر است.  در این تورهای تفریحی حتما باید از ابزارها  و جامه های پسندیده استفاده کرد. 
بعدازهماهنگی های لازم  لیدر با مسافران با اتوبوس به محل مورد عقیده رفته و لیدرها توضیحات لازم را به مسافران دیتا و به گروه های چند نفره تقسیم می شوند و جامه ها وجلیقه های مناسب این تور هیجان انگیز را پوشیده و سوار قایق ها شده و شروع به پارو زدن می کنند و از رودخانه های پر جنب و جوش و منظره های زیبا عبور می کنند و در طول راه پریدن در رودخانه در محلی امن از آنگونه تکاپو های پر انرژی این تور است و سپس بعد از صرف ناهار در محلی مناسب و مراجعت به قایق و ادامه گذرگاه تور رافتینگ یگانه از تکاپو های پر انرژی مسافران در سفر به آنتالیا می باشد.
 
 
تور کشتی استانبول
استانبول خود به انفرادی از پر جاذبه ترین شهرهای ترکیه است که تور کشتی استانبول احد از بهترین تفریح های این شهر محسوب می شود .این تور شما را به تماشای جزیره ها ، تنگه بسفر و آب های نیلگون دریای سیاه دعوت می کند.تور کشتی استانبول از عصر شروع و لغایت واپسین،انجام شب پیوسته دارد . خرج ی این تور از 150 لیر لغایت 700 لیر متفاوت بوده و این دوگانگی نرخ ها به انگیزه گونه کشتی ها و خدماتی چون غذا ، نوشیدنی و برنامه های متنوعی  که هر کدام ارائه میدهند می باشد.
 
سفر به استانبول بدون گشت و گذار در تنگه بسفر با کشتی های تفریحی و تماشای جزایر این شهر و بناهای تاریخی دسته آسیایی و اروپایی استانبول کامل نمیشود. برای تجربه این تفریح بی همانند لازم نیست خرج زیادی را پرداخت کنید .  این تور دلگشا را اگر از گیشه های برگزارکننده در اسکله تعبيه کنید کم و بیش بین 20 لغایت 50 دلار باید پرداخت کنید و در غیر این صورت اگر برای استفاده از این تور از لیدر خویش بلیط جاسازی کنید حدودا 80 الی 100 دلار هزینه دارد . البته در این مورد  خدمات نهار ، شام و ... نیز ارائه میشود .
 
پارک آبی و آکوا لند در شهر های ساحلی ترکیه
یکی از بهترین تفریحات آبی در شهرهای ترکیه پارک آبی است . شهرهایی همچون آنتالیا ، بدروم و کوش آداسی شهر تفریحات آبی مهیج  است . وقتی هدف سفربه ترکیه را داریم به خصوص شهرهای ساحلی چون آنتالیا ، بدروم و کوش آداسی گزینش هتل از مهم ترین ها می باشد.از نکاتی که در برگزیدن هتلدرنظر گرفته می شود پارکآبی هتل است که از تفریحات بسیارهیجان انگیز در سفربه شهر های ترکیه می باشد . در آنتالیا اگر هتل پسندیده را برای خود انتخاب کنید و آن هتل حائز پارک آبی باشد دیگر بیچارگی به پرداخت هزینه نیست. ولی اگرالویت هایتان برای گزینش هتل گزینه های دیگر باشد می توانید برای تفریح پارک آبی آکوالند را انتخاب کنید که هزینه ی یک روز کامل در این پارک 250 لیرتا 350 لیر می باشد و این مجموعه آبی  در خود تفریحات خاص و هیجان انگیزی دارد که ساعت ها میتوان در آن جا بود و لذت برد. در ضمن در 
شهرهای ساحلی دیگر هم میتوانید برای این تفریح از پارک های آبی آن جا استفاده کنید که خرج ای بین 350 لیر الی 450 لیر در نظر بگیرید.