x تبلیغات
سیستم دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته مخفی

 مواقعی که شخصی مایل است رفتار و حرکات افرادی را تحت نظارت پیمان دهد یا اینکه برای حفاظت از اموال خویش محل قرار گیری آن ها را تحت عقیده پیمان دهد، بهترین گزینه به کارگیری دوربین های پنهان مداربسته است.

دوربین مدار بسته مخفی
 
این دوربین ها که اکثر ملت با آن ها آشنایی کافی ندارند در ابعاد، اشکال و گونه ها بسیار متنوعی تولید شده و در بازار موجود می باشند. ویژگی این دوربین ها در رویت نبودن آن ها است.
در درستی این دوربین ها شکل و ساختاری شبیه دوربین ندارند و جلب توجه نمی کنند. به انگیزه زیاد ریز بودن می توانند در هر محل زیاد کوچکی و در دل وسایل دیگر نصب شوند و تاثیر فوقانی در زمینه نگهداری از دارایی ها و بالا بردن ضریب امنیت دارند. در پیوسته به دوربین های مدار بسته پنهان و شیوه تشخیص آن ها اشاره می نماییم.
 
 

معرفی دوربین مداربسته مخفی

دوربین های نهان در راستی همان دوربین های پین هول هستند که دوبین های ریزنگارگی نیز نامیده می شوند. از خاصیت های اصلی این نوع دوربین های مداربسته سایز زیاد حقیر آن هاست که گاهی اندازه یک حبه قند می باشند و به راحتی در دل اشیاء گوناگون قابل تهیه می باشند.
در واقع با همین سایز حقیر گمان کردن معرفی آن ها توسط سارقان بسیار زیر می آید و برعکس دوربین های مدار بسته معمولی اصلا توسط سارقان به راحتی شناسایی نمی شوند. این مزیت باعث می شود برعکس دوربین های مداربسته معمولی به راحتی از پیشه نیفتند و تاثیر فوقانی داشته باشند.
 
 

موارد استعمال دوربین های مداربسته مخفی

در برخی ادارات و سازمان ها برای نظارت بر رفتار پرسنل از دوربین های مداربسته نهان کاربرد می گردد. در برخی مشاغل ویژه نیز وارسی بر حسن انجام پیشه برای کافرما بسیار مهم است و حتما باید محیط را تحت نظر بگیرند. از این جمله می نا به مشاغلی مشابه پرستار بچه و مربی مهد کودک اشاره نمود.
برخی افراد نیز برای آسودگی خاطر بیشتر در نگهداری از دارایی های ارزشمند خود سعی می کنند این دارایی ها را همواره تحت نظر پیمان دهند. برای این افراد بهترین گزینه دوربین های مداربسته نهان است. زیرا اگر دوربین مدار بسته معمولی در چنین جاهایی نصب شده باشد به راحتی بدست سارقان معرفی شده و قطع می شود و در درستی کارایی مناسبی نخواهد داشت.
 
 

نحوه شناسایی دوربین های مخفی

برای فهمیدن اینکه یک محیط‌ دارای دوربین مدار بسته است یا خیر روش هایی وجود دارد. ولی اصلا برای چه باید اینقدر در باره وجود این دوربین ها دلنازک باشیم؟ احتمالاً به طور عمومی هستی دوربین های مداربسته نهان سخت ساز نباشد. ولی برخی مواقع در اتاق های پرو فروشگاه های پوشاک یا داخل اتاق معاینه مطب پزشکان از این دوربین ها استفاده می شود که زیاد بحث بر انگیز است.
از اصلی ترین شیوه های فهمیدن هستی دوبیت های مداربسته مخفی در هر مکانی پیگیری کردن سیم ها است. زیرا معمولا برای نصب دوربین های مداربسته سیم کشی صورت می گیرد.

مقایسه دوربین مدار بسته هایک ویژن و داهوا

 باسلام و خسته نباشید خدمت تمامی علاقه مندان به بررسی و سنجش دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا در این نوشتار کوشش می نماییم الی این دو برند بین المللی را با یکدیگر سنجش نماییم و تفاوت های این دو دوربین را مطرح کنیم. با تیم تخصصی الکاو به اتفاق باشید 

 
 
 
 
 
احتمالا شما هم هدف خرید دوربین مدار بسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید و به پیگیری تحلیل و رسیدگی در مورد برند های مطرح دوربین مداربسته در بازار هستید. در این نوشتار کوشش می کنیم تا به بررسی مقایسه ای برند هایک ویژن و دهوا بپردازیم.
 
مقایسه دوربین مدار بسته هایک ویژن و داهوا
برند های ایرانی و بیگانه دوربین مدار بسته همیشه در بین عموم صاحب نظران به صورت زیاد ناعادلانه و غیر فنی مقایسه و باره رسیدگی قرا گرفته است که این سنجش معمولا سلیقه ای و یا تعصبی بوده است و مختصر دیده شده ات که سنجش ای منطقی و دادگرانه در باره برند های مطرح ایرانی و خارجی صورت بگیرد.
 
به دلیل اینکه مقایسه بین کل برند های دوربین مداربسته چه برند های خارجی و چه برند های ایرانی در یک نوشتار نمی گنجد کوشش کردیم که به چهره موردی بین برند هایک ویژن و داهوا بحث و تبادل نظر کنیم. آنچه که باید در نخست به آن پروا کرد این است که این دو برند که در عالم مطرح می باشد هر دو در یک کشور فرآوری می شوند.
 
بهتر از پیش از هر چیز به تاریخچه این دو برند بین المللی که در حوزه سیستم های امنیتی و نظارتی در دانشمند مطرح هستند بپردازیم و سپس به نقاط ناتوانی و قوت هر کدام از برند های هایک ویژن و داهوا بپردازیم لغایت شما بتوانید جهت خرید و رفع احتیاج خویش بهترین تصمیم را بگیرید.
صفحه قبل 1 صفحه بعد