باسلام و خسته نباشید خدمت تمامی علاقه مندان به بررسی و سنجش دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا در این نوشتار کوشش می نماییم الی این دو برند بین المللی را با یکدیگر سنجش نماییم و تفاوت های این دو دوربین را مطرح کنیم. با تیم تخصصی الکاو به اتفاق باشید 

 
 
 
 
 
احتمالا شما هم هدف خرید دوربین مدار بسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید و به پیگیری تحلیل و رسیدگی در مورد برند های مطرح دوربین مداربسته در بازار هستید. در این نوشتار کوشش می کنیم تا به بررسی مقایسه ای برند هایک ویژن و دهوا بپردازیم.
 
مقایسه دوربین مدار بسته هایک ویژن و داهوا
برند های ایرانی و بیگانه دوربین مدار بسته همیشه در بین عموم صاحب نظران به صورت زیاد ناعادلانه و غیر فنی مقایسه و باره رسیدگی قرا گرفته است که این سنجش معمولا سلیقه ای و یا تعصبی بوده است و مختصر دیده شده ات که سنجش ای منطقی و دادگرانه در باره برند های مطرح ایرانی و خارجی صورت بگیرد.
 
به دلیل اینکه مقایسه بین کل برند های دوربین مداربسته چه برند های خارجی و چه برند های ایرانی در یک نوشتار نمی گنجد کوشش کردیم که به چهره موردی بین برند هایک ویژن و داهوا بحث و تبادل نظر کنیم. آنچه که باید در نخست به آن پروا کرد این است که این دو برند که در عالم مطرح می باشد هر دو در یک کشور فرآوری می شوند.
 
بهتر از پیش از هر چیز به تاریخچه این دو برند بین المللی که در حوزه سیستم های امنیتی و نظارتی در دانشمند مطرح هستند بپردازیم و سپس به نقاط ناتوانی و قوت هر کدام از برند های هایک ویژن و داهوا بپردازیم لغایت شما بتوانید جهت خرید و رفع احتیاج خویش بهترین تصمیم را بگیرید.